Blog

Lean Six Sigma Yellow Belt dla opieki zdrowotnej

Lean Six Sigma dla opieki zdrowotnej Lean Six Sigma jest metodyką doskonalenia procesów, mającą na celu promowanie ciągłego doskonalenia wewnątrz organizacji. W celu zaspokojenia wzrastającego zapotrzebowania na opiekę, sektor opieki zdrowotnej może wykorzystywać tę metodologię do usprawniania swoich procesów, redukcji marnotrawstwa oraz maksymalizacji wartości pacjenta w celu zapewnienia opieki na światowym poziomie. Wyzwania organizacyjne w […]

Read More

Lean jest dla każdego!

Lean nie jest dla nas, ponieważ tak naprawdę chcemy zapewnić jakość naszym klientom Jakiś czas temu byłem zmuszony poddać się poważnej operacji. Wiele osób z personelu pytało mnie, co robię zawodowo (prawdopodobnie po to, aby uspokoić nerwy). Oszołomiony działaniem środków przeciwbólowych i samym bólem najczęściej odpowiadałem “…coś z Lean i Six Sigma”. Było przyjemnie usłyszeć, […]

Read More

Identyfikacja marnotrawstw w codziennych czynnościach domowych

Wszyscy znamy to uczucie- robisz coś od lat i zawsze przy tym czujesz, że całkowicie marnujesz swój czas. Zdarza się, że samo zadanie nie jest marnotrawstwem, ale sposób, w jaki go realizujemy jest pełen zbędnych, nieefektywnych czynności. Lean Manufacturing mówi o “7 rodzajach marnotrawstwa”.  Często określanych przez wielu jako TIMWOOD (Transportation – zbędny transport, Inventory […]

Read More

Kaizen event: skrócić czas obsługi reklamacji z 9 do 2 dni!

Sieć handlowa Kwantum sprzedaje wszelkiego rodzaju produkty. Oprócz produktów Kwantum świadczy również usługi tapicerowania. Jest to zlecane podmiotowi zewnętrznemu. Gdy coś pójdzie nie tak, do rozwiązania reklamacji jest 9 dni. Nasz uczeń rozpoczął pracę z metodą Lean, aby skrócić ten czas realizacji. Jesteście ciekawi, jak sobie z tym poradził? Możesz o tym przeczytać w tym […]

Read More

Odpowiadaj klientowi za pierwszym razem dzięki Lean Six Sigma

Call center firmy Eneco stara się pomóc klientowi za jednym zamachem. W tym przypadku ważne jest, aby przychodzący ruch telefoniczny jak najszybciej docierał do właściwego działu. W firmie Eneco regularnie zdarzało się, że tak nie było i dlatego rozpoczęto projekt Lean Six Sigma. Sytuacja Ruch przychodzący w Eneco trafiał do właściwego działu w 30% przypadków. […]

Read More

€85.000 oszczędności rocznie dzięki Lean Six Sigma!

Van Ameyde dąży do uzyskania znaku jakości ubezpieczenia zorientowanego na klienta (KKV). W codziennej praktyce okazuje się, że nie zawsze się to udaje z powodu zajętości. KKV oznacza, że ​​pytania i wnioski są rozpatrywane w ciągu 10 dni. W przeszłości standard ten nie był spełniony w zbyt wielu przypadkach. Van Ameyde dąży do perfekcji i […]

Read More

Zapoznaj się z naszym katalogiem, aby uzyskać pełny obraz naszych kursów szkoleniowych.

POBIERZ NASZ KATALOG