Szkolenia Lean Six Sigma

Lean Six Sigma – przykład zastosowania 4

Naszą misją jest wyszkolenie jak największej grupy specjalistów Lean Six Sigma i umożliwienie ich organizacjom zdobycia przewagi konkurencyjnej. Aby umożliwić specjalistom Lean Six Sigma wnoszenie wkładu do najlepszych organizacji, pomagamy im z niezbędnymi umiejętnościami udokumentowanymi w CV. To, co robimy, nie pozostaje niezauważone. Dlatego z przyjemnością przedstawiamy Państwu nasze przykłady projektów. Poznaj kolejną porcję praktycznych […]

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Tydzień pracy trenera w The Lean Six Sigma Company – zobacz jak pracujemy

Tydzień pracy naszego trenera Johna Brunsa. Jako trener Lean Six Sigma co tydzień prowadzę szkolenia w różnych firmach. Prowadzę również uczniów w ich praktycznych zadaniach. Moje specjalizacje to opieka zdrowotna, praca w gminie oraz w sektorze finansowym. Chciałbym Wam pokazać, jak wygląda mój tydzień na tym blogu! Poniedziałek, 6 marca Dzisiaj pojechałem do Van Gansewinkel. […]

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Lean Six Sigma – paczka i klient

Lean Six Sigma: Metodyka czy sposób myślenia? Lean Six Sigma: Metodyka czy sposób myślenia? Często słyszałem opinię, że Lean Six Sigma jest niczym więcej niż metodyką doskonalenia procesów, ukierunkowaną na wzrastającą produktywność oraz zmniejszanie zmienności i marnotrawstwa. Oczywiście, w tym twierdzeniu jest trochę prawdy, ponieważ jest to coś, czego nawet najbardziej buntowniczy zwolennik Lean Six […]

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Lean Six Sigma Yellow Belt dla opieki zdrowotnej

Lean Six Sigma dla opieki zdrowotnej Lean Six Sigma jest metodyką doskonalenia procesów, mającą na celu promowanie ciągłego doskonalenia wewnątrz organizacji. W celu zaspokojenia wzrastającego zapotrzebowania na opiekę, sektor opieki zdrowotnej może wykorzystywać tę metodologię do usprawniania swoich procesów, redukcji marnotrawstwa oraz maksymalizacji wartości pacjenta w celu zapewnienia opieki na światowym poziomie. Wyzwania organizacyjne w […]

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Odpowiadaj klientowi za pierwszym razem dzięki Lean Six Sigma

Call center firmy Eneco stara się pomóc klientowi za jednym zamachem. W tym przypadku ważne jest, aby przychodzący ruch telefoniczny jak najszybciej docierał do właściwego działu. W firmie Eneco regularnie zdarzało się, że tak nie było i dlatego rozpoczęto projekt Lean Six Sigma. Sytuacja Ruch przychodzący w Eneco trafiał do właściwego działu w 30% przypadków. […]

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zapoznaj się z naszym katalogiem, aby uzyskać pełny obraz naszych kursów szkoleniowych.

POBIERZ NASZ KATALOG